2012. április 24., kedd

Summer in the USA - again. :)

Nos, az idei nyaramat újfent a hőn szeretett Camp Scaticoban töltöm, így úgy döntöttem, hogy folytatom a blogot. És mivel tavaly eléggé elhanyagoltam, így idén igyekszem majd sokkal szorgosabban vezetni, mert nekem is jó lett volna visszaolvasni a nyáron történteket. Így aztán, hogy ehhez tudjam tartani magam, már elkezdem most, hogy az előkészületek se maradjanak szó nélkül.
Tehát ami a táborozósdival kapcsolatban eddig történt:
Még novemberben írt a táborom, hogy mivel csudijó munkaerő voltam a nyáron, így jövőre (tehát idénre :D) is nagyon nagy szeretettel látnak. Nekem nem is kellett több, egyből felvettem a kapcsolatot a Campleaders-szel, hogy szeretnék visszamenni. Elindítottuk a folyamatot, megint egy csomó papírt be kellett szerezni (pl iskolalátogatási, orvosi papírok stb.), ezen felül pedig be kellett fizetni nekik 400 dollárt. De tök jó fejek voltak, mert lehetett részletfizetést kérni. Ezután elindítottuk a vízumigénylést. Ez is egy csomó papírmunkával jár. Amit én nem meglepő módon és szokás szerint az utolsó pillanatban adtam postára... :D Valamint az Amerikai Nagykövetségnek is 140 zöldhasút kellett perkálnom a vízumkérelem elindítása végett. A netes igénylés részemről járt némi hajtépéssel és idegeskedéssel, de a végén az A épület könyvtárának és a kitartásomnak hála ezt is megoldottam. A vízuminterjú előtt egy nappal hívott Gergő, hogy szerencsére másnap nem látjuk egymást, mert megkaptam a vízumot interjú nélkül, szóval örömbódottá, idén is vár Amerika!
Ennek örömére szereztem még egy kis pénzmagot, amit aztán jó igényessssen a British Airways oldalán el is költöttem. (Ez van, égette a bankszámlámat a della... :P :D) Tehát ha minden jól megy, akkor június 11-én 14:00 órakor búcsút mondok szép Budapestemnek, Kiskunhalasomnak meg úgy mindennek Magyarországon és szeptember 12-ig nem is fog magyar földet érinteni a lábam. Igen, jól érzékelitek, szept. 11-én fogok hazarepülni. Meredek dátum egyesek szerint, de nem kell félni: csak nem halok meg a saját névnapomon, illetve a húgom szülinapján. :)
Mostmár nincs is más hátra csak néhány vizsga sikeres abszolválása, igen nagy mennyiségű fehér póló és egy pár kényelmes cipő beszerzése... :) Szóval szurkoljatok!
:*
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése