2012. június 10., vasárnap

Utolsó napok itthon...

Sziasztok.
Lassan felkerekedek, és útnak indulok ismét. Az elmúlt két napot a még hiányzó dolgok beszerzésével, búcsúzkodással illetve pakolászással töltöttem.
Pénteken még levezettem egy adást Bellával, aztán Gabikánál "laktunk", szombat reggel pedig feljöttem Pestre. Találkoztam Hannoverrel, és elbúcsúztam Ritától és Attilától is. (Velük tavaly a táborban lettünk barátok, és szerencsére ez azóta is tart. :)) Tök cukik voltak, mert még búcsúajándékot is kaptam tőlük. El kell ismernem, nagyon stílusosra vették a figurát: egy Teo nevű lush-os dezodorral utazhatok ki. :D (Kicsit meg is hatódtam, olyan jól esett,h gondoltak rám. Hiányozni fognak...)
Este pedig anyával még elmentünk még venni ezt-azt. Pl. Erős Pistát és néhány csomag porlevest. :D Ez Rita ultimate tábori gyógymódja és tényleg tök hatékony. Tavaly mikor lerohadtam kissé, akkor ennek segítségével gyógyított meg, szóval idén volt eszem, és én is viszek egy jóóó Pistit. :) Ki tudja, még jól jöhet...
Ma reggel anyuval összepakoltunk. Remélem, nem lépem át a súlyhatárt, de szerintem nem lesz ilyen probléma. Idén okosabb voltam, tanultam a tavalyi hibákból. Így több fancy göncöt viszek (:D),h legyen mit felvenni a csodás kocsmázós estéken. Ahol én természetesen mindig sakál részegre iszom magam. De szerintem nem is vártok tőlem mást... Igazából tavaly tényleg csak ezzel volt bajom, más tekintetben jól pakoltunk egy évvel ezelőtt is. Viszek gyógyszerpakkot is, szóval kb minden létező betegségből ki tudom majd kúrálni magam. Óóójje.
Délután pedig meglátogattam Lalóékat. Nagyon sokat és nagyon jót beszélgettem Melindával, sok mindent másképp látok ennek hatására az életemmel kapcsolatban. Aztán Thomasszal toltunk egy jó Vapianos sajttortát, tőle is elbúcsúztam. Jó volt látni őt is. :) Végül pedig egyetlen Hannoveremtől vettem (tényleg) könnyes búcsút. (Nem tudom,h h fogom kibírni,h nem találkozunk legalább kétnaponta, de inkább minden nap, és nem skypeolunk hosszú órákon át... De komolyan. :( )
Szeretem Budapestet, szeretem a barátaimat, szeretem a szép időt. Mindegyikből kaptam egy kicsit búcsúzóul ma. Azt hiszem, valami ilyesmi lehet a "tökéletes nap". Bár rossz, h el kell búcsúzni. De 3 röpke (haha :P) hónap múlva jövök vissza, és újra megölelgetlek benneteket! :) <3
De akkor egy kicsit a jövőről: holnap 14:00-kor felszállok. Londonban repülőt cserélek, mert az menő. Aztán ottani idő szerint 8 körül érkezem meg New Yorkba. Ha minden jól megy,akkor Balázs ott fog várni rám a kijáratnál. Ezután a hostelünk felé vesszük az irányt, amiben vár minket egy egyágyas szoba (fő a költséghatékonyság! :D). Másnap (tehát 12-én) Briannel töltöm a napot. Totál izgatott, állítólag vmi szipiszupi programsort állított nekem össze. Hát... Kíváncsi leszek. :D Elképesztő egyébként, h milyen értetlen tud lenni, ha vmihez nem fűlik a foga... Felvetette ugyanis,h majd jóság lesz, mert ő megalszik az én szobámban 12-én és 13-án onnan megy haza. Erre én finoman utaltam neki rá,h nem kellene, mert nem egyedül leszek és nem biztos,h a többiek örülnének a potyautasnak. Aznap ugyanis négyen tervezünk aludni a kétágyas szobában (itt is a pénzügyi megfontolás vezetett, gondolhatjátok. :D). Utaltam rá egyszer, utaltam rá kétszer... Harmadszorra már kicsit erélyesebben próbáltam rávezetni,h new york-i szállás NYET, de nem igazán akarta megérteni. Az előbb pedig kerek-perec megírtam neki,h ez nem jó ötlet és nem. De még mindig nem igazán akarja fogni a dolgot, magyaráz itt össze-vissza. Szóval ez még egy jó kör lesz. :P
Egyébként mindjárt éjfél, lassan lefekszem, h holnap frissenüdén tudjak felkelni és kibékávézni (óójee) a reptérre...
Írjatok majd sokat-sokat! Szeretet. :)
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése