2012. június 22., péntek

Hoseg, festes, egett ujjak...

Nos, a bejegyzes cimeben alapvetoen minden benne van, ami mostansag tortenik. De azert kifejtem kicsit, nehogy szo erje a haz elejet. :)
A het elejere nagyon-nagyon meleg lett, ami meg most is tart. A konyha kezd elviselhetetlen lenni, de ami a nagyobb baj, h a Canteen is, ahol mi lakunk. Ez ugye egy emeletes epulet, es en az emeleten lakom. Ami klassz a kilatas szempontjabol, de nem klassz a homerseklet szempontjabol. Van a plafonon egy ventillator (kb 3 percig kellett gondolkoznom, h mi ennek a neve magyarul... ilyen dolgok voltak a fejemben (csak h rohoghessetek az amerikaba szakadt suttyon :D): szelkerek, szelkeringeto, propelleres bigyo stb. Szanalomland,tudom. :D), ami jo is lenne, de csak a forrosagot keveri, szoval nem tul hasznos. De kaptam egy masikat is, ami ilyen hordozhato, es a foldon all. Azzal meg csak az a baj,h egyreszt ez sem hut, masreszt pedig elegge behatarolt,h hol tudom elhelyezni, mivel 2 db konnektor van a szobaban, azok is egymas alatt, ennek a fosnak pedig nem tul hosszu a madzagja, szoval elegge kotottpalyas a rendszer, lassuk be. :D
Tegnap pedig sikeresen megegettem a kezem. Van a dining hall-ban egy un. steam table, ami arra szolgal, h melegen tartsuk benne a kajat, amig servingelunk. A benne levo vizet melegiti fel es ezeken vannak a tepsikben az etelek. Reggel, amikor vittuk ki az egyik kajat, h betegyuk oda, akkor olyan benan emeltem fel az egyik covert, h a felcsapo goz megegette a jobbkezem 3 ujjat. Annyira fajt,h azt el sem tudom mondani. En nem tudom,h h tud ennyire fajni vmi (mar fizikalisan). Eleve extra rosszul birom a fajdalmat, szoval ez nagyon nem jott jol. Egesz nap jegelnem kellett kb, h elni tudjak egyaltalan, mert amikor levettem rola a jeggel toltott ruhat, akkor annyira egetett, h majd bepisiltem. Nem volt egyszeru igy dolgozni, de megtettem mindent. Fel is holyagosodott. Ma mar szerencsere nem faj, de azert eleg csunya. :/ Bena vagyok, tudom, de most egy darabig tutira nem megyek a steam kozelebe. :P
A tarsasag amugy egyre jobb. Magyarok kozul magasan sokkal jobb a felhozatal, mint tavaly. Erezhetoen magasabb az ertelmi szinvonal. Habar nehany resztvevot nem tul nehez tulszarnyalni, lassuk be... :D Na mindegy. A counselorok kivalasztasanal iden is szemmel lathatoan szempont volt, h ne legyenek jokepuek. (Ez a support staff lanyainak egybehangzo velemenye. :D) Eleg jo munkat vegeztek Davidek, el kell ismerni. Egy helyes sincs kb. Najo, egy van, a tavalyi szerelmem (:D), de o mindig a masik csapatban jatszik, szoval ennyike.
Miutan eleg rendesen meg lettek keverve az utazassal kapcsolatos terveim (milyen meglepo, ugye? :D), igy elkezdtem alternativakon gondolkodni. Momentan az a tervem,h tabor utan felmegyek a Niagarahoz (azt mindenkepp szeretnem latni iden), es utana pedig lemegyek Miamiba lazulni. (Anyagilag is eleg jol ki lehetne hozni.) Miutan nincs senki, akivel utazhatnek, igy nem hiszem, h atrepulok a masik partra. Tok egyedul annyira nem fun. Viszont ha otthonrol vki kedvet erez, azt szivesen latom. Barmire nyitott vagyok. :)
Na mostanra asszem ennyike, irjatok!
<3
(Hianyzik az otthon... <3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése