2012. június 16., szombat

Helyzetjelentes

Sziasztok.
Vetek ide par sort, mert mindenki erdeklodik,h mi a szittyo es igy talan konnyebb egy kicsit, mint mindenkinek megirni kb ugyanazt... :D
Tehat. 11-en sikeresen megerkeztem New Yorkba. A repulout nem volt vmi zorall, elaludtam/fekudtem a vallam, meg a kaja se volt vmi fenyes, de mindegy, fel voltam erre elozetesen keszulve, szoval tuleltuk. (Viszont emlkezteto magamnak is meg mindenkinek, aki hosszabb repuloutat tervez: NYAKPARNAAA! Tavaly ketszer fogadtam meg,h beszerzek egyet - elmaradt. Es most is ittam a levet es megint megfogadtam,h kell egy. De most venni is fogok. Mert ez igy nem allapot. :D)
Londonba menet kesett a gep egy csomot, szoval nagyon para volt, h odaerek-e, rohantam mint az orult. Annyiban szerencsem volt,h a Heathrow-n belul ugyanabba a terminalba erkeztem, ahonnan indult a gep, de mivel a Heathrow nem egy ilyen lepkefing meretu hely, igy meg itt is problemas volt atszaguldani a megfelelo kapuhoz. Raadasul voltak hatraltato tenyezok (utastars kisgyerekkel, 0 angoltudassal, akinek segiteni kellett eligazodni, aztan a biztonsagi ellenorzesen is szarakodtak). Szoval nem volt egy konnyed menet, de megcsinaltam es az utolso pillanatban beszallhattam a gepre. Kb 1 oraval a tervezett elott szalltunk le, szoval a bacsi nyomta am neki. :D
Ott mar Balazs vart a kijaratnal. Fogtunk egy shuttle-t es bementunk a szallasunkra, Chelsea-be. Egy egyagyas szobat foglaltunk ketten, Balazs igazi uriember modjara felajanlotta, h a foldon alszik, amit en jo igenyesssen el is fogadtam. Masnap pedig Briannel toltottem a napot. Tok jo volt. Elmentunk, megneztuk az Interpidet, ami egy bazinagy repulogep anyahajo, tele repulokkel. De tenyleg oriasi nagy. Erdekes volt. Bementunk pl egy tengeralattjaroba, amit meg a hideghaboru alatt hasznaltak az amerikaiak. Mazli,h nincs klausztrofobiam, mert  elegge bajban lettem volna vele odalent... :) Utana kajaltunk. Es mivel elkezdett esni az eso, en pedig eleg nyariasan voltam oltozve, igy visszamentunk a hostelbe. Taxival. Szoval ez is pipa, megvolt a new york-i taxizas is az eletemben. :D Este pedig Little Italyba mentunk kajalni. Ami tok jo volt, mert tokre Europaban ereztem magam. Es nem mellesleg a kaja is nagyon finom volt. Briannek is bodotta volt az este, mert beprobalkozott a piarendelessel eeeees bejott neki! (Ez azert nagy cucc, mert itt ezt tenyleg szigoruan veszik, es nem szolgalnak ki, ha underage vagy.) Annyire fellelkesedett,h meg is ivott gyorsan ket pohar bort. Amit 3 vagy 4 uveg sorrel koronazott meg, miutan visszaertunk a hostelbe. Szoval sejthetitek... Foleg, ha azok, akik mar lattak reszegen.Ugyanaz az elmeny. :D
Masnap reggel pedig testuletileg atmozogtunk a hostelbe, ahol felvett minket a Scaticos busz. Es iderepitett minket.
Elkezdtunk dolgozni, de mivel meg elegge az elejen vagyunk, igy nem volt mindenkire szukseg a konyhaban, igy aztan kiadtak nekunk mindenfele (szerintem) tokeletesen felesleges dolgot, h csinaljuk azt. Pl fessunk le nehany fahazat, amit mar kb egy hettel azelott lefestettek a tobbiek... Szoval a tavaly olyan sokat emlegetett ameriakai logika idenre sem fejlodott semmit. :D Na mindegy. Elvoltunk.
Amugy a tarsasag eleg jo, de eleinte azert fura volt, h a hely ugyanaz, a melo ugyanaz, de az emberek teljesen masok. Ami nyilvan logikus meg minden, de akkor is. Fura. Es kicsit depressing is egyelore. De majd hozza fogok szokni gondolom. A tobbi visszatero is emlitette nekem egyebkent ugyanezt, es igy kiotoltuk,h nyilvan ez azert van, mert tavaly sokkal tobb volt a visszatero, iden meg szinte mindenki uj es ezert fura. (Ez zsiros elmelet amugy, csak en ram relative nehezen alkalmazhato, mert tavaly en uj voltam. De mindegy, elfogadtam mint magyarazat. :D)
Amugy eddig nem mentunk semerre estenkent, mert a counselorok lifeguard okitason vannak, es mivel ez naaaaagyon kemeny es megterhelo es sok tanulassal jar ( :D :D :D), ezert nekunk is szolidaritani kell veluk es nem megyunk sehova. De azert estenkent szerveznek nekunk programokat. Pl ma este lesz vmi bingofeleseg, amivel Scaticos ruhakat lehet nyerni. Remelem, nyerek egy pulcsit. :)
Najo, majd legkozelebb folytatom, most elfaradtam meg furdenem is kell, szoval erjetek be ennyivel egyelore. :)
Ja meg egy sztori ami esetleg vicces lehet (foleg neked, Doni :D): az egyik magyar csaj megkerdezte,h nekem ki vannak-e feheritve a fogaim vagy ilyenek alapbol... Tokre buszke voltam magamra, h ilyet dobott a gep es mas is eszreveszi! :D (Ja es legyel te is buszke, Anyu! Neked is koszonheto. :) <3 )
Najo, mara ennyike. De orvendjetek, igyekszem azert surun jelentkezni! :)
Szereteeeet.
D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése